FAQ  •  Search  •  Profile  •  Log in to check your private messages  •  Log in
 Xbox 360 Netherlands , Belgium & Luxemburg View next topic
View previous topic
Post new topicReply to topic
Author Message
RobertoPaco
Kai Beginner
Kai Beginner


Joined: 31 Jan 2011
Posts: 1

PostPosted: Tue Feb 01, 2011 9:40 am Reply with quoteBack to top

He all,

Na gebanned te zijn van XBOX Live nu toch maar eens gekeken naar de mogelijkheden van Xlink...

Hoe graag ik het ook wil, het wil nog niet lukken:
XTag: RobertoPaco
XLink versie: 7.4.18
Windows: Server 2003

Helaas toch de melding: "The Kai Engine
encountered a problem loading data from the XLink server" bij het opstarten van 'KaiConfigure' en 'Start Kai'.

Nu lees ik in verschillende berichten dat alle nederlanders hier last van hebben.

Hebben jullie hier ook last van en wat kan ik er eventueel aan doen?
View user's profileSend private message
MalikNL
Kai Beginner
Kai Beginner


Joined: 05 Feb 2011
Posts: 3

PostPosted: Sun Feb 06, 2011 9:01 pm Reply with quoteBack to top

Hey mensen, ben nog aan het uitzoeken hoe ik dit werkende kan krijgen zonder een router maar zoda dat lukt ben ik van de partij Razz
View user's profileSend private message
dannythabom
Kai Beginner
Kai Beginner


Joined: 28 Dec 2009
Posts: 9

PostPosted: Tue Feb 15, 2011 4:34 pm Reply with quoteBack to top

jurgensmokeyou wrote:
hallo, Razz

mijn xtag is jurgesmokeyou

zijn er halo reach fansssssssss ???

laterzzzz


jaa kheb hem nu ook ( voor 30,- euro)

_________________
See you @ MW 2 ow... & Halo Reach.

add me: dannythabom
View user's profileSend private message
dannythabom
Kai Beginner
Kai Beginner


Joined: 28 Dec 2009
Posts: 9

PostPosted: Thu Feb 17, 2011 3:44 pm Reply with quoteBack to top

RobertoPaco wrote:
He all,

Na gebanned te zijn van XBOX Live nu toch maar eens gekeken naar de mogelijkheden van Xlink...

Hoe graag ik het ook wil, het wil nog niet lukken:
XTag: RobertoPaco
XLink versie: 7.4.18
Windows: Server 2003

Helaas toch de melding: "The Kai Engine
encountered a problem loading data from the XLink server" bij het opstarten van 'KaiConfigure' en 'Start Kai'.

Nu lees ik in verschillende berichten dat alle nederlanders hier last van hebben.

Hebben jullie hier ook last van en wat kan ik er eventueel aan doen?




heey jaa nu je het zegt. Ik wou net dus ff wat mensen oevoegen uit BeNeLux, maar ik kreeg ineens hetzelfde. WEet iemand mischien hoe je dit kan oplossen ?


Wie heeft mw 2 en halo reach. Kben ook gebannen, en wil wel is weer online. (btw het werkt wel!)

_________________
See you @ MW 2 ow... & Halo Reach.

add me: dannythabom
View user's profileSend private message
Timonator69
Kai Beginner
Kai Beginner


Joined: 24 Feb 2011
Posts: 7

PostPosted: Tue Mar 15, 2011 10:54 am Reply with quoteBack to top

Is er eigenlijk al een oplossing voor die error
Code:

The Kai Engine encountered a problem loading data from the Xlink server. Please try again later.


Ik woon zelf in Belgie.
View user's profileSend private message
makkie67
Kai Beginner
Kai Beginner


Joined: 04 Apr 2011
Posts: 1

PostPosted: Mon Apr 11, 2011 10:07 am Reply with quoteBack to top

ik had ook het probleem,

ik draai windows 7.

Maar nu werkt het bij mij.

Wat heb ik gedaan .

Ik heb versie 7.3.12.7 gedownload. Na de installatie heb ik de eigenschappen van KAI geopend ,
Compatiliteit , aangevinkt : Dit programma uitvoeren im compatibliteitmodus voor : Windows XP ( service pack 2)

Tevens onderaan , aangevinkt : Dit programma als Administrator uitvoeren,

klik op toepassen en done .!!!!


Bij mij werkt ie!!!
Omdat ik een newbie ben met het programma , en alles draait, maar ik snap niet precies hoe het werkt.

Heb van alles geprobeerd , maar ik niet joinen.
Iemand voor mij makkelijke uitleg hoe het werkt?


thx

mark.epker@quicknet.nl
View user's profileSend private message
Nathe2501
Kai Beginner
Kai Beginner


Joined: 18 Apr 2005
Posts: 8

PostPosted: Wed Apr 13, 2011 10:38 pm Reply with quoteBack to top

Hallo mensen,

Ik heb sinds januari ook al last van het volgende probleem:
"The Kai Engine encountered a problem loading data from the XLink server"

Ik heb alles al geprobeerd maar niet heeft tot nu toe geholpen.
Het is inderdaad zo dat oude versies wel starten maar niet goed werken met FSD.
Heeft iemand een oplossing gevonden?
View user's profileSend private message
Heuft666
Kai Beginner
Kai Beginner


Joined: 03 Feb 2005
Posts: 1

PostPosted: Thu Apr 28, 2011 2:43 pm Reply with quoteBack to top

zijn er nog mensen die actief zijn op xlink? wil wel weer eens proberen om via xlink online te gaan.

tevens heb ik de oude versie omdat ik bij die nieuwe versie ook steeds die foutmelding krijg (the kai engine encounteren a problem loading data from the xlink server)
alleen krijg ik bij die oude ?? te zien in plaats van het aantal onlinegebruiker.
View user's profileSend private message
GVR1024
Kai Beginner
Kai Beginner


Joined: 24 May 2011
Posts: 7

PostPosted: Sun Jun 12, 2011 8:25 am Reply with quoteBack to top

Hoi, Ik ben een tijdje bezig geweest met online te komen, maar ik ben er*.
Nu mijn xbox360 nog ombouwen. Het is een slim dus jtag zal er niet inzitten. En ff wachten op X360key. Dus de 30ms regel, maar ik heb een redelijk goede ping en zal met de meeste mensen in Nederland kunnen spelen(denk ik).

Game tag: GVR1024


Image

* met versie 7.3.1.7
View user's profileSend private message
GVR1024
Kai Beginner
Kai Beginner


Joined: 24 May 2011
Posts: 7

PostPosted: Thu Jun 16, 2011 8:07 pm Reply with quoteBack to top

RobertoPaco wrote:
He all,

Na gebanned te zijn van XBOX Live nu toch maar eens gekeken naar de mogelijkheden van Xlink...

Hoe graag ik het ook wil, het wil nog niet lukken:
XTag: RobertoPaco
XLink versie: 7.4.18
Windows: Server 2003

Helaas toch de melding: "The Kai Engine
encountered a problem loading data from the XLink server" bij het opstarten van 'KaiConfigure' en 'Start Kai'.

Nu lees ik in verschillende berichten dat alle nederlanders hier last van hebben.

Hebben jullie hier ook last van en wat kan ik er eventueel aan doen?


Ik heb de oplossing:
Edit NL naar EN in de config bestand.
Location of the file:
c:\users\user(YOU)\appdata(hidden)\roaming\xlinkkai\
View user's profileSend private message
bulldozer666
Kai Beginner
Kai Beginner


Joined: 26 Feb 2011
Posts: 7

PostPosted: Fri Jun 24, 2011 7:35 am Reply with quoteBack to top

Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit vele 36o spellen,o.a. Halo reach
Mijn gamertag is bulldozer666 voeg me maar toe alsje wil ik ben regelmatig online.
View user's profileSend private message
Erinch
Kai Beginner
Kai Beginner


Joined: 18 Aug 2010
Posts: 2

PostPosted: Thu Sep 08, 2011 7:51 am Reply with quoteBack to top

Halo Dames & Heren, ben binnenkort ook te bewonderen op Xlink Kai xbox 360

Speel Halo Reach, Halo 3, Armored Core 4, Crackdown 1, Call of Duty 4: Modern Warfare, Gears Of War 2, GRAW 1 & 2, Halo Wars, Project Gotham Racing 4 Rainbow Six Vegas 1 & 2
View user's profileSend private message
bulldozer666
Kai Beginner
Kai Beginner


Joined: 26 Feb 2011
Posts: 7

PostPosted: Tue Sep 20, 2011 8:44 am Reply with quoteBack to top

Hallo mensen,

Het is maar een dooie boel op xlink kai.
Ik heb wat mensen toegevoegd die hier hun gamerstag hadden neergezet.
Ik check dit topic bijna elke dag,dus geef maar een gil hier of voeg me toe.


Ps: reset glitch hack xbox360 Laughing
View user's profileSend private message
Jbilloe
Kai Beginner
Kai Beginner


Joined: 14 Oct 2011
Posts: 1

PostPosted: Fri Oct 14, 2011 11:00 am Reply with quoteBack to top

heyo gasten,

ben nieuw in deze, heb geen gebande xbox, maar ben nooit on line gegaan met xbl live, ik vrees dat ik het te leuk zal vinden ahahah, anyhow ik dacht ik probeer eerst nog even xlink kijken hoe het is om via t internet te gamen, en zie dan wel verder, ik houd van een potje voetbal, heb hier fifa 12 pes 2012 verder heb ik geen shooters maar zal ik wel een aanschaffen als mensen (veel dan) battlefield 3 gaan spelen, wel lachen om te zien hoe dat werkt, heb wel een vreaagje ik heb iets van 15 als ping kan ik nu mee in uk? wat betreft xlink?

let me know
View user's profileSend private message
dutser
Kai Beginner
Kai Beginner


Joined: 17 Nov 2011
Posts: 1

PostPosted: Thu Nov 17, 2011 11:06 am Reply with quoteBack to top

vind t maar een dooie boel hier,en door die ping restricties word t er al niet beter op,probeer cod 3 mw te spelen,maar zit alleen maar tussen oostblokkers,waarmee ik dus niet kan spelen,de benelux is weinig aanwezig ,jammer wel.
View user's profileSend private message
soundermantis
Kai Beginner
Kai Beginner


Joined: 14 Dec 2011
Posts: 2

PostPosted: Wed Dec 14, 2011 6:25 pm Reply with quoteBack to top

ik heb geen moeite mee met de xlink
hij start gewoon alleen hoe kan ik me xbox aan melden op de xlink weet iemand dat ???
ik kom uit de nl wie is er nog meer uit de nl?
View user's profileSend private message
soundermantis
Kai Beginner
Kai Beginner


Joined: 14 Dec 2011
Posts: 2

PostPosted: Wed Dec 14, 2011 6:26 pm Reply with quoteBack to top

ik heb geen moeite mee met de xlink
hij start gewoon alleen hoe kan ik me xbox aan melden op de xlink weet iemand dat ???
ik kom uit de nl wie is er nog meer uit de nl?
View user's profileSend private message
biggworm
Kai Beginner
Kai Beginner


Joined: 08 Jan 2012
Posts: 1

PostPosted: Sun Jan 08, 2012 3:24 pm Reply with quoteBack to top

Mijn is Biggworm
View user's profileSend private message
Gijzzje
Kai Beginner
Kai Beginner


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 1

PostPosted: Fri Feb 24, 2012 3:48 pm Reply with quoteBack to top

Kai tag: Gijzzje
speel Halo3 en GOW2
(=
View user's profileSend private message
fantoom
Kai Beginner
Kai Beginner


Joined: 07 Oct 2012
Posts: 4

PostPosted: Sun Oct 07, 2012 7:24 am Reply with quoteBack to top

Ik schreef dit omdat er lijkt een hoop verwarring te zijn over wat er gedaan moet worden om Xlink up and running goed. Ik wil graag zo veel mogelijk mensen te helpen met dit mogelijk als ik denk dat we kunnen een fatsoenlijk formaat beetje gaming community hebben hier te zien als 600.000 van ons net verloren toegang tot Live!
Ik wil niet dat dit als originele gedachte te vorderen. Alle informatie in werd gevonden via het internet of door schuren forums. Dat gezegd hebbende, als je iets ziet wat hier lijkt op iets wat je hebt geschreven in het verleden, het waarschijnlijk hielp me & ik wil bedanken en dat dit mearely is een poging om dat alles te krijgen

verschillende gegevens op een plaats te beantwoorden zo veel vragen als het kan. Dus laten we aan de slag:

1.) System Link en de 30ms dop
System Link is ontworpen om een ​​signaal te sturen binnenkant van een bestaande "thuis" netwerk en heeft als zodanig een latency cap van 30ms. Ik weet dat sommigen van jullie die bekend zijn met internet gaming zeggen,
"Whoa! 30ms is hella lage! WTF M $!"
Iets om in gedachten te houden is dat System Link nooit bedoeld was voor de lange afstand netwerk gaming. Als zodanig moet je niet zo veel zorgen te maken over je ping als jij over andere gebruikers. Zodra we alles hebben geïnstalleerd en actief zijn en je andere gebruikers zien in een spel, een kijkje nemen op thier ping. Als ze boven de 35ms, zul je nooit op aansluiten en ze! Nu, tenzij je op de ADSL-of god verhoede dial-up dit heeft niets te maken met je internet verbinding en alles wat te maken heeft met uw locatie. Als je vraagt ​​iemand met een 85ms ping waar ze wonen, is de kans groot dat het 200 + mijl afstand. Je doel uit deze hele zaak zou moeten zijn om de lokale gamers vinden en toe te voegen aan uw lijst met contactpersonen. Als je iemand ziet met een 35ms of minder, voeg ze toe. Het is zo simpel als dat. Als ze meer dan 40ms, het niet gaat en er gebeuren als ze zeggen dat ze in uw stad leven met een 40ms, ofwel hun netwerk / internet of de jouwe is de boosdoener. Ook als je met behulp van een draadloze verbinding tussen je ofwel je pc of 360 met de router, sluit het af en aansluiten van een directe verbinding. Dit zal niet werken op WiFi!

2.) XLink Kai Configuratie
Na de installatie van XLink Kai je gaat nodig hebben om het te configureren.
Open een webbrowser en ga naar de volgende URL - http://127.0.0.1:34522/
Als het niet werkt, zorg ervoor dat u de "XLink Kai Engine" icoon door uw klok. Zo niet, dan start "Start Kai" via het Start-menu, dan nogmaals proberen.
Ervan uitgaande dat u nu staren naar een zwart configuratie scherm. Onder "Netwerkinstellingen" je gaat te willen om uw netwerkadapter te selecteren uit het drop-down menu en de haven moet worden standaard op 30000. Als het niet veranderen in 30000. U hoeft niet te knoeien met een andere Netwerkinstellingen maar net aan de rechterkant zie je

"Motor Instellingen". Voer de gebruikersnaam en het wachtwoord waarmee je geregistreerd bent op XLinks website: http://www.teamxlink.co.uk/
Ik raden u "Auto Open Chat", zoals het zal automatisch je in chat voor alle spellen die je mee & het is heel handig als je ervaart problemen met het aansluiten.

3.) Port Forwarding
Deze tutorial is niet voor Port Forwarding specifiek, maar ik ga mijn best doen om mensen die niet begrijpen het concept helpen. Essencially je router filters informatie van het internet naar wat de computer is aangesloten en het aanvragen van de gegevens. Wanneer informatie wordt geleverd in zonder eerst te worden gevraagd het wordt op de router en stopt omdat u niet gegeven uw router instructies over wat te doen met die informatie. Door het openen van een poort we essencially het vertellen van uw router om niet alleen verwachten dat informatie te komen, maar het geven instructies over waar te leveren.
Dat gezegd hebbende, er zijn letterlijk duizenden verschillende routers met bijna alle van hen ondersteunen port forwarding in de ene of andere vorm. Standaard, de meeste zijn excessable via een webbrowser op: 192.168.1.1

Als u geen verbinding kunt maken met de standaard, probeer het raken van slag en in de aanloop venster type CMD (Vista = Zoeken) dan druk op enter. Een commando venster geopend, typt u ipconfig dan druk op enter. Negen van de tien keer uw router is de Default Gateway. Typ het IP-zie je daar in je browser en je moet goed om te gaan.
U zult waarschijnlijk gevraagd worden om een ​​gebruikersnaam / wachtwoord en dit is waar het wordt nog lastiger om gewoon te helpen, want ik weet niet wat de router die je bezit. Een snelle google zoeken met de naam van uw router en standaard wachtwoord - Voorbeeld: Linksys Standaard Gebruikersnaam Wachtwoord
U moet vinden wat u zoekt relatief eenvoudig.
Nu de veronderstelling dat u bent ingelogd, kunt u nog een google zoeken voor doe: YourRouterName Port Forwarding
Tenzij natuurlijk is het pijnlijk duidelijk waar port forwarding op je router. Als het niet zo eenvoudig is, kan je ergens tegenkomen op de interface als u bladeren een beetje rond. Als je eenmaal hebt gekeken waar je moet zijn, wilt u poort 30000 (op inkomende en uitgaande indien beschikbaar) te doen toekomen aan het IP-adres van de computer die XLink Kai is geïnstalleerd. U kunt het IP van die computer met behulp van dezelfde methode die we gebruiken hierboven om de Default Gateway lokaliseren -> Uitvoeren> CMD> IPCONFIG of Vista Start: Start> Zoeken> CMD> IPCONFIG

4.) Xbox 360 MAC-adres
Er is een beetje van speculatie over de vraag of dit niet nodig is en dat is waarom ik bedekt het laatst. Voordat ik zelfs de slag te gaan op hoe of waarom het te doen zal ik gewoon zeggen dat ik DID nodig. Ik weet niet eens zeker wat

het veranderen van de 360 ​​MAC-adres zou kunnen doen om te helpen, maar na het veranderen van het Ik kon mijn systeem zien. Dus voordat je alles doen wat van het MAC-heisa, laat controleren of je al je 360 ​​ziet op dit punt. Brand-up van XLink Kai en klik op de "zoek glas" pictogram aan de bovenkant van het menu aan de linkerkant. Wanneer u hierop klikt de lijn van de iconen direct onder verandert in slechts een map, klikt u erop. Als u "Nee Consoles zijn nog ontdekt!", Zorg ervoor dat uw 360 is in de System Link deel van het spel dat je probeert af te spelen en dat je op de "Join Game" scherm. Eenmaal daar als de "Geen Consoles zijn nog ontdekt!" pagina niet automatisch update niet om een ​​foto van de originele Xbox met een MAC-adres door te gaan met de onderstaande instructies weer te geven:
-------------------------
Op de 360 ​​Dashboard navigeer naar - Systeem Instellingen> Netwerkinstellingen> Configure Network> tabblad Aanvullende instellingen> Geavanceerde instellingen> Alternatieve MAC-adres
Gebruik: 00125A de eerste 6 cijfers en willekeurig vul de laatste 6 unieke cijfers in elke combinatie van 0-9 of AE het tweede cijfer in elk nummer paar is een even getal, A, C, of ​​E.
Voorbeeld:
Gepaarde: 00 12 5A 34 78 12
Vastgesteld en in 360: 00125A347812
Het is niet zo ingewikkeld als het lijkt en als je eenmaal ziet hoe gemakkelijk het eigenlijk is dat je jezelf te schoppen.
Klik op Gereed. Op dit punt sommige zeggen dat je nodig hebt om de 360 ​​opnieuw op te starten, heb ik niet. Laad nu een spel en ga naar System Link en poging om een ​​game aan te sluiten. In de diagnostische View (het kleine mappictogram ook wij kregen door te klikken op de zoektocht glas aan de bovenkant van linkermenu) dient u nu de Xbox.

Veel succes en ik zal proberen in te checken hier zo veel als ik kan om vragen te beantwoorden, maar ik denk de hele dag dus wees geduldig.

xMALLIONx
View user's profileSend private message
Display posts from previous:      
Post new topicReply to topic


 Jump to:   



View next topic
View previous topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme by Daz :: All times are GMT